.:Érdekesség:.
EuRoTiGeR Movie Linkek:
- http://www.youtube.com/watch?v=z_p-FJp8uUU
- http://www.youtube.com/watch?v=l5cISWdhQ5g
- http://www.youtube.com/watch?v=tTCtxct1PiA
.:Fegyverek:.
Amik nincsenek rajta:
USP
|
Glock 18
|
|
Deagle
Clarion 5.56
|
|
Defusal
Nightvision
|
Tactical Shield
By: EuRoTiGeR
|
Nightvision
|
.:War mapok:.
De_Dust2
Mióta versenyszerű
Counter-Strike létezik, kiirthatatlan kelléke minden egyes versenynek,
ligának és netes gyakorlómeccsnek ez a remek, világos tónusú pálya. Az
összes többi DE maphoz hasonlóan itt is két bombalerakó található, a
terroristák kezdőhelyéhez közelebb eső a B betűjelet kapta. Ezt a
legkönnyebb gyors taktikával elfoglalni, valamint a bomba élesítése
után megvédeni is könnyebb, mint a nyíltabb, három helyről
megközelíthető A-t. Jellemző momentuma, amikor a két csapat AWP-sei
egymást próbálják meg kilőni a kör elején, hogy emberelőnyből
indulhasson a támadás, illetve a védés.
De_Nuke
Az egyik legsötétebb textúrákkal
rendelkező mapunk, amelyen a történet szerint egy rakétával is
felszerelt bázist kell felrobbantania az elszánt rosszfiúknak, de
minket nem is ez érdekel. A felső lerakó közvetlenül az alsó fölött
van, így frappáns tereléseket lehet véghezvinni, hiszen a kettőt csupán
két szellőzőakna választja el. Két létfontosságú területet emelnék ki:
az egyik az elosztó, amelyből mindkét bombalerakót azonnal meg lehet
rohamozni, innen indul el legtöbbször a támadás. A másik az udvar, ami
kedvez a távcsöves fegyverek rajongóinak a nagy távolságok miatt.
valamint innen remekül megkerülhető a védő csapat, ha nem
összpontosítanak a kinti részekre.
De_Inferno
A másik nagy közönségkedvenc, szintén világos
alapszínű map. Elég változó, hogy melyik oldalon könnyebb rajta
játszani egy csapatnak, ami abból adódik, hogy a CT-k agresszív,
kinézegetős védései nagyon érzékenyen érinthetik az egy helyen
gyülekező támadókat. Viszont egy összeszedettebb, terelgetős taktikát,
vagy egy vakítókkal jól ellátott rusht igen komplikált is lehet
megfogni a lerakók közötti nagy távolság miatt, mivel a defenzíven
védekező CT-kkel való találkozás nélkül is könnyen támadást lehet
szimulálni, ezért nem indulnak át egyik lerakóról a másikra olyan hamar
a védők.
De_Train
Egyértelműen a legsötétebb versenypálya, ami az
alacsonyabb gamma értékkel játszó játékosoknak komoly hátrány is lehet
a sok árnyékos búvóhely miatt. Rengeteg aljas kis sarok, létrák,
dobozok; vagonok, amik alól vagy mellől az óvatlanul támadó vagy védő
csapatokat sorsdöntő emberhátrányba is lehet taszítani. Szintén egy
terelgetős map, ahol a benti, sötétebb lerakót könnyebb támadni és
védeni is a két szűk támadási pont miatt, így itt főleg az egyéni
bravúrok döntenek el egy kört a pontos gránátozás mellett. A kinti rész
már bonyolultabb, ugyanakkor szintén a távolsági lövéseken, valamint a
füstökön és vakítókon múlik, hogy melyik oldalra billen a mérleg.
De_Cbble
Egy harsány közutálatnak örvendő
map, ami talán annyiból érthető is, hogy vitathatatlanul a CT-knek
kedvez az egész felépítése. Annyira hatalmas az alapterülete, és
annyira könnyen védhető mindkét lerakó, hogy vagy komoly tudásbeli
fölény, vagy agyafúrt és átgondolt taktikák kellenek ahhoz, hogy a
támadó csapat megnyerje az oldalt. Szép világos színek, jól átlátható
szerkezet, de mégis pokolian nehéz jól betámadni. Éppen ezért ma már
nem jellemző, hogy versenyeken előkerül, nálunk a GPS rendezvénysorozat
alkalmazza, de a csapatok több mint fele vétómapként jelölte meg, így
nem sok mérkőzést láthattunk ezen.
De_Clan1_Mill (De_Cpl_Mill)
Ahogy a nevéből is látszik, az eredetileg
de_clan1_mill néven futó mapot a CPL fejlesztette ki, speciálisan
versenyszerű CS-hez. Hogy a játékosoknak csak a lényegre kelljen
összpontosítaniuk, nincsenek csicsás látványelemek (no nem mintha egy
alapból művészi szépségű játékról beszélnénk), meg kell elégednünk
dobozokkal és szögletes, egyszerű formákkal. A lerakók közül a
nagyobbikat (1-es) két irányból is be lehet venni, valamint egy egész
pályát behálózó csatornarendszer is segítségére válik a terroristáknak.
A kisebbik (2-es) lerakóra általában egyetlen védőt helyeznek a védő
csapatok, akit a középső részről átmozgó társa segít támadás esetén.